القائمة الرئيسية

الصفحات


من نعم ربنا علينا إنه عز وجل جعل من المصائب مكفرات للذنوب

وأنا والله العظيم مؤمن جدا بذلك ومبزعلش من اى حاجه بتحصلى

وأقول فى نفسى هم فى الدنيا أخف من عذاب الآخره

لكن مصيبتى كبيره مش عارف بتكفر عن ذنب إيه أنا عملته

أنا بفكر كتير أنا عملت إيه فى دنيتى عشان يحصلى كده

أنا معدتش أقادر أستحمل لا عارف أضحك و لا قادر أرفع عينى فى عين حد

على طول وشى فى الأرض والناس تضحك أول متشوفنى

وترمى كلام من إللى يحرق الدم مع إن انا ملياش ذنب فى ده دى حاجه غصب عنى

انا قاومت بس مقدرتش فى أوقات قليله بيكون عزائى إن مش أنا لوحدى

فيه زى كتير بس كله بيخبى ما هى دى حاجه متتقلش ولا حد يعرفها

إزاى و لإمتى منهم لله إللى كانوا السبب وشجعونا على كده ما أنا كان زمانى كويس


وزى الناس ليه أبقي زملكاوى حرام والله كتير حاولت أغير بس مبعرفش

بحس إن دى بقى هى اللعنه يتغلبوا ماتش واتنين نقول خلاص

مش هشجع الزمالك انا هحرق دمى ليه يجى الماتش التالت

ويغلب ونلاقى عودة الروح والمدرسه فتحت تانى

نقوم زى الشطار نعد نهيص وترجع ريما لعادتها القديمه

ونتغلب من طوب الأرض إحنا أعصبنا باظت

والأهلاويه ماشيه معاهم حلاوه مبسوطين وبيضحكم على طول

راسهم مرفوعه دايما ميزعلوش يا بختهم لهم حق ما إحنا مفيش أى بطوله

دا حتى دخلت الدوره الرمضانيه عندنا باسم الزمالك إتغلبنا وطلعنا من الدوره

وهم بقى إفريقا هيخدوها زى كل سنه والدورى برده وطبعا الكاس والسوبر

حرام حرام حرام

حتى بنت أخويا شيم إللى جابت 3 سنين بالعافيه لقيتها بتقولى أبو كريته

وبعد فترة إستيعاب عرفت إن أقصدها أبو تريكه لقيت وش سخن

وحسيت بحراره غير عاديه فى وشى وشعر وقف وأعدت أزعق بصوت عالى

معدتش تجيب سيرته أنا بكره بكره بكره

والبت عرفت إللى فيها وفى الراحه والجايه

ابو كريته أبو كريته أبو كريته

بقيت كل إللى أعمله اسيب البيت وأخرج ألاقى اصحابى الأهلاويه بيضحكم يا بختهم

والحزين إللى غيرى فى الشله مركون فى جانب على الأرض

وشه فى الأرض

يا عينى والسهره عنده تريقه وإشتغالات

المهم أنا عاوز أعرف إللى بيحصلى دا أنا أما بأذى حد بيسمحنى

انا كنت فى الأول زى الناس إللى بتضحك منه لله

إنت عاوز تبقى منشق عن العيله

إنت لازم تبقى زملكاوى فاهم يلا........... أنا والله راضى بنصيبى

وقسمة ربنا عز وجل ومش معترض

بس أدعولى

انا محتاج دعواتكم

هتدعولى
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

‏قال dr.Roufy
هههههههههههههه
معلش ياسي السيد
دا قدركم يا زملكاوية ..وكله على رأيك بيكفر الذنوب
فكرتني بولد صغنون عندنا في العيلة..كل عيلته زملكاوية وهو الى طالع اهلاوي بقى
عنده خمس سنين
باسأله اقول له انت عارف ان باب وجدو..وكمان خالو زملكاويه يا ميدو؟
وانت بس الى اهلاوي
راح باصص لي بأسى وقال لى
هاعمل لهم ايه..مساكين..ربنا خلقهم كدا
هههههههههههه

بس انا معجبة بالوفاء والانتماء الى عندك ياسي السيد..للزمالك الشقيق
مع انه نايم من زمااااااااان
بس مسيره يصحي بقى

ماتقلقش
‏قال sahr
ياخبر ابيض ياسي السيد
زملكاوي ؟ مين ايه دابس
طيب ملهاش حل دي؟
ايه يابني والله انا في اول البوست افتكرتك عامل عمله شنيعة لا تغتفر
اوعى كده هتتحول عندك لحالة مرضية وتحس باضهاد المجتمع الاهلاوي ليك وكده هيجيلك اكتئاب وتتجن وممكن تنتحر كمان
ههههههههههههههه
يلا بقى خليك مخلص ووفي للزمالك حتى الموت
اقولك خليك زي ابقى شجع المنتخب الوطني لما يجي يلعب وخلاص
اه لو محتاج لاي طبيب نفسي قولي هاجيبلك واحد كويس اوي قبل ما تدخل في المراحل الاخيرة وتنتحر
‏قال ghalia
ههههههههههههههههههههه
حرام عليك يا شيخ
والله وقعت قلبى
فى الأول قلت الواد مالو حصللو ايه
عايزة اقللك انى مريحة دماغى ولا بشجع اهلى ولا زمالك ولا بطيخ
وما بتفرجش عالكورة خالص غير لما تكون مصر بتلعب مع دول من برة
وقتها بس بتفرج وبشجع طبعا المنتخب كنوع من الإنتماء
ههههههههههههههههههههه
يا سيدى طنش تعش تنتعش
ال زمالك وأهلى ال
‏قال ما علينا
يا مفتري
حرام عليك
انا قلت في مصيبة فعلا
ودماغي لفت وقلت في ايه؟

اتاري حضرتك بتنعى حظك انك واقع تحت مظلة الزملكاوية

مش تصبر كدا وتصمد مع فريقك
ولكل جواد كبوة
معلش اذا كانت عدة كبوات متلاحقة
دا في حد ذاته تميز

بجد من غير هزار يعني
انت بتتكلم جد والموضوع دا مأزمك اوي

يبقى بطل تشجيع وخلاص
بس برضوا ما حدش هايرحمك وهايقولوا
الزمالك كرهه في الكورة

وهاقولك حاجة
انت لو مش بتعل اللي بيتعمل فيك دا لما بيكون الزمالك شادد حيله
ما كانش حد هايعمل فيك كدا من الاهلوية

اكيد انت مسبق يا سي السيد
والايام دول
يوم لك ويوم عليك

اتحمل بقى

دا قدرك ونصيبك
‏قال غير معرف…
بصى يا سى السيد انا اهلاوى صميم بس والله العظيم صعبان عليه الزمالك والى بيجرى ليه فيه ما هو الاهلويه لازم يكون عندهم دم شويه
ونفسى الزمالك يرجع تانى زمالك زمان علشان نقول خدنا الدورى من بق الاسد
بس كل الى بايد الجمهور الزملكاوى يدعى بان الله يرفع المقت والغصب والابتلاء عنكم يعنى الجهاز الفنى واللاعيبه ومجلس الاداره
‏قال YOTTA
لا حول ولا قوة الا بالله
ده انا قلت فيه مصيبة
وكنت هدخل ف مرحلة صعبان عليا وكده
ايه يا ابنى هو الموضوع مأزمك اوى كده
يعنى كأن الوحد منكو يارجالة
بيتولد مكتوب على جبينه زملكاوى
او اهلاوى
مش عاجبك الزمالك ومخليك حاطط وشك ف الأرض
خلاص اقلب أهلاوى
شفت سهلة ازاى
:)
‏قال خيرالدين
حاسس انى اعرف صاحبك اللى بيحط وشه فى الارض


اخويا بيقولى هو الزمالك هيغلب امتى

اقوله ايه

عمال استحمل فى تريقه بلال فضل وعلاء صادق

والكلام اليومى عن ابو تريكه كأنه وجبه اساسيه زى الفطار والغداء
تعبت يا سى السيد والحمل علينا لوحدنا و لو ردينا عليهم يبقى مفيش عندنا دم


ياريت تطلب المساعده من الناس فى الايام المفترجه دى
‏قال am i kind
بالرغم من اني اهلويه جدا جدا جدا
بس هدعي للزملكاوية كلهم
اصلي بصراحة مبقتش لاقية كلام تاني ممكن يتقالكو
ونصيحة بجد شجع الزمالك من غير حرق دم
لاني متاكدة انك وكل الزملكاوية جالكو الضغط
وخايفة لايجرالكوا حاجة
ساعتها احنا مش هنلاقي حد نغلبه
================================
لأ بجد نفسي يرجع الزمالك زي ما كان علشان ترجع
الكورة في مصر زي ما كانت اهلي وزمالك
كدة بقي ملل وانا بطلت اتابع
===================================
علي فكرة انا يسعدني انك تضيف مدونتي عندك
‏قال ta5areef
سيدى وسيد عيالى
الاهلى اهلى يا ريس
واحنا اصحاب المركز الاول ف الحصول ع المركز التانى
وهى كلمة واحدة هارد بيها ع كل الزملكاوية
ابو كريته أبو كريته أبو كريته
‏قال أبوسويلم
اللى بيشيل قربة مخرومة
فاكر ايام ما جيت تغير انتماءك
وانا اقولك لا
اثبت اما التحديات
ماتخليش الضغوط تخليك تنهار
ياعميييييييييييييل
يا خااااااااااااين
اشرب بقى يا سيدى
ماعلينا
اوعى تدخل الدخلة اللى دخلتها دى تانى
احسن صاحبنا اياه
يستلمك
وسلام يا صاحبى
‏قال Unknown
والله موتني من الضحك

كنت فاكرة انك عندك مصيبة بجد لاقدر الله


بصي يا سي السيد

أنا لا باكره أبو كريتة ولا عماد موتعب


أنا بقه كبرت دماغي من الزمالك شوية وريحت نفسي

لما يبقي يتعدل ويبطل حرقة دم فينا

يبقي يدور علي جمهوره راح فين

وماتزعلش نفسك خالص ولا تحط وشك في الأرض

قولهم أيوة زملكاوي ومش مهم عندي موضوع الخسارة ده

وماتبينش لحد انك محروق قوي كدة

ده حتي البنت الصغيرة عرفتلك ياراجل

تحياتي

بالمناسبة صحيح ماكتبتليش ليه رأيك في موضوع البوست اللي عندي؟

مستنية تعليقك
يا بنى ما احنا ياما قلنالك
اسلم تسلم
وتعمل فيها ناصح وتقول
احد احد
دى كبوة وهتعدى
يلا بقى الفرصة لسه قدامك ولسه العمر فيه بدرى
اسلم تسلم
‏قال دكتور كسلان
ابو تريكة مضايقكو ليه

طيب

ابو تريكة

ابو تريكة

ابو تريكة

ابو تريكة

ابو تريكة

ابو تريكة


ابوترييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييكة

للابـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

بالعند فيكم يا زملكاوة يا حاقدين

انت وبتاع الجاز خصوصا


لو مبطلتش

هاجيبلكم توتو

على فكرة

جاب 7 اجوان قبل كده فى الزمالك

بس انا قصدى توتو بتاعنا

كفاية كده عليكم
‏قال قطوف
dr.Roufy
يا بخت الولد الصغنون عرف يختار صح مش احنا
مشكلتى غلى انا بحب الزمالك ومش عارف أسيبه


.........................
sahr
خبر أبيض إيه بلاش الابيض
أنا على فكره بحاول أتقرب من الأهلاويه عشان ميصطدونيش وكل شويه اقولهم أنا هغير وأبقى معاكم



..........................
ghalia
يابختك كتير أوى كان نفسى ابقى كده والله حاولت بس كنت بفشل على طول
‏قال قطوف
ما علينا
أنت فعلا والله مصيبه بالنسبه لى أنا طالع روحى فى الشغل وطبعا شوية مشاكل فى البيت فأنا عاوز حاجه تفرحنى وده مبيحصلش وجواد إيه إللى ليه كبوة 4 سنين ابيض يا ورد حرام
أنا أبقى كداب لو قولت أنا مكنتش بغيظ الاهلويه دا أنا فى الظروف دى لو الاهلى إتعادل ماتش بأعد أغنى طول الليل لما أطلع روحهم



........................
رئيس جمهوريه نفسى
فعلا إحنا عدنا نصعب على الكافر بس أسد إحنا محصلناش غزال حتى
بندعى كل يوم



..........................
e7na
انت جيت يا حزين هو دا الحزين بقى
‏قال قطوف
YOTTA
لو كنت أعرف أبقى أهلاوى كنت غيرت من الأول وبعدين هشجع نادى تانى الالمنيوم
‏قال قطوف
fanan fa2eer
صدقينى مصيبه ما انت متعرفيش الاهلاويه إللى معايا فى الشغل وأصحابى وبعدين عينه منهم فى التعليقات واضحه والله قولتلهم انا معدتش بشجع كوره يقولم لى أنت بتكدب واشتغلونى اتغاظ ارد يستلمونى وطبعا مفيش حاجه اكلم عليها تاريخ أبيض
أنا دخلت علقت وفعلا موضوع جامد




.....................
السندباد المصرى
عشان تعرف إحنا الصح ويجى وقت ونرجع ونعيد أيام فاروق جعفر وحماده إمام
الله اكبر



....................
حقك بس برده بكره أبو تريكه حريه شخصيه وبعدين انت وتوتومبتعرفوش تسدم أمام بتاع الجاز بتبقم زى؟؟؟؟
‏قال قطوف
معلهش دكتور كسلان نسيتك الطبيعى
‏قال قطوف
am i kind
شعور جميل من أهلاويه فعلا إحنا نستحق الدعاء والله أغلبية الزملكاويه جالهم الضغط منهم لله هيلاقوها من مين ولا مين


على فكرا انا ضفت مدونتك من وقتها وسمتها والله طيبه بس هغيرهam i kind




...........................
تخاريف دكتور
الحزين الكبير شوفت إللى بيحصلنا يا برنس الليالى البت شيم عاوزه تنشق عاوزه تبقى سعيده أنا لازم أدوقها من كاس العذاب إشمعنا أنا

..........................
أبو سويلم
ياريتنى سمعت كلامك
غلطه وهندم عليها
انا فعلا ندمت
وبعدين ياعمى مالها الدخله حاكم الشاب ده بيشم هتلاقيه عندى الصبح مش ناقصه
‏قال ما علينا
مصيبة بمعنى كارثة

ولا مصيبة بمعنى اصابة الهدف
على رأي الحاج استيفان روستي
نشنت ونشاني فلح بس نقول صاب بقى

حدد لي اعرف برضوا
انهي مصيبة تقصد

كل سنة وانت طيب يا سي السيد

وشفت انت مسبق مع الاهلوية
لا وايه
عندك نية مبيته كمان
للشماته
‏قال Soooo
قل أعوذ برب الفلق
قل أعوذ برب الفلق
قل أعوذ برب الفلق

يا ناس يا زملكاويه ..
بطلو حقد عالأهلاويه ..
دي ناس بتلعب ميه ميه ..
ونصيحه منني اعملو جمعيه ..
وهاتو اللعيبه .. اللي هيه
مش عمرو زكي .. و و و .. وجمال حمزيه


ماشيه برضه ماشيه
‏قال قطوف
am i kind
شعور جميل من أهلاويه فعلا إحنا نستحق الدعاء والله أغلبية الزملكاويه جالهم الضغط منهم لله هيلاقوها من مين ولا مين


على فكرا انا ضفت مدونتك من وقتها وسمتها والله طيبه بس هغيرهam i kind




...........................
تخاريف دكتور
الحزين الكبير شوفت إللى بيحصلنا يا برنس الليالى البت شيم عاوزه تنشق عاوزه تبقى سعيده أنا لازم أدوقها من كاس العذاب إشمعنا أنا

..........................
أبو سويلم
ياريتنى سمعت كلامك
غلطه وهندم عليها
انا فعلا ندمت
وبعدين ياعمى مالها الدخله حاكم الشاب ده بيشم هتلاقيه عندى الصبح مش ناقصه
‏قال قطوف
ما علينا
مش أقصد إنت دا حصل غلط تشجيعى للزمالك هو المصيبه
تقطع إيدى قبل ما تضطغط علو الكى بورد لو كنت أقصد حاجه انا أسف فعلا حصل غلط غصب عنى
وبعدين إزاى أجرؤ إنى أغلط فى ملكة التدوين كله
العفو و السماح
العفو و السماح
العفو و السماح
العفو و السماح
‏قال قطوف
Soooo
بقالنا 5 سنين بنحسد فيكم ولابيحصل حاجه ماشيه زى النار آه
أنا لو عرفت العيب فين هرتاح لعيبه جهاز فنى مجلس إداره ولا يكون العيب فينا يلا

المهم إنت منورين المدونه
‏قال قطوف
ما علينا
يارب تكون وجهة نظري وصلتك
أنا والله ما كنت أقصد
‏قال ما علينا
يا سي السيد

انا فاهمة والله
بس باغلس عليك شوية

وبعد الشر عن ايدك يا عم
انت عاوز امينة تيجي تقطعني

عموما
عفونا عنك

كل سنة وانت طيب
والسنة الجاية تكون معاك امينتك
ونقولكم كل سنة وانتم طيبين


ربنا يكرمك ويبلغك كل ما تتمنى ان شاء الله
‏قال WiLdBiRd
اعتقد انى بعد ماوصلت لحتة

زملكاوى

هادعى عليك مش هادعيلك

وقعت قلبى بجد

وبما انى بكره التعصب الكروى

فانا برضه شكلى هدعى عليك
وعلى كل ال

بس بلاش ابوتريكة علشان شكله راجل محترم

بعيدا عن اى تعصب
مش لاقى كلام أقولهولك

شد حيلك يا حاج

واعرف ان دوام الحال من المحال
‏قال -_-
اكيد هدعيلك
‏قال Heart Beat
أزال المؤلف هذا التعليق.
‏قال Heart Beat
يا سيدي ربنا معاك و معاهم

و انا هادعي لك في الايام المفترجة دي ان الزمالك يغلب مرتين ورا بعض و لا تزعل نفسك يعني بدل اما يغلبوا مرة و يتغلبوا اربع خمس مرات ورا بعض

انا نفسي مش عارفه ايه اللي بيحصل ده مع اني اهلاويه اكيد بس وحشني ايام التنافس الحلو بين الاهلي و الزمالك
ياراااااجل
هههههههه
ده انا افتكرت والله حاجة بجد
ونصر الدين طوبار بقى وجو احساس بالندم جامد
يطلع كل ده عشان انت زملكاوي بس

طب ما الحل بسيط ياسي السيد باشا
سهل اوي انك تغير انتمائك
الدنيا مش هتخرب يعني
هههههههه

ربنا يكون ف عونك يا صاحبي
----------

زيارتك شرفتني طبعا واتمنى انها تتكرر كتير

وسلملي على الواد كمال
:D
‏قال اسامة يس
ابو كريته أبو كريته أبو كريته
ههههههههههههههههههههههههههههههه
الحمد لله اني اتولدت اهلاوي على الفطرة...
ومينفعش دعائي لزلكاوي يكون مستجاب ... دعاء مطعون فيه هههههههههههه
انما على اقل تقدير العطف والشفقه في هذا الشهر الفضيل مطلوبة...
يارب بس تقفوا على رجليكم لا اكثر ولا اقل...
دمت بكل ود
لك التحية
ههههههههههههههههههههههههههه

عشان كده انا مريح مخي
لا دا ولا دا

ولا ليا في الصنف من اصله
‏قال el_assel
والله احنا غلابة
احنا الزملكاوية

بس عارف
انا بحب الزمالك بجد
وفعلا مش فارقة معايا يكسب ولا يخسر
ايوة طبعا انا عايزه يكسب
بس عارف
لما يخسر معزته عندي زي ماهي
ما بتقلش



اقولك حاجة
هو انت لما بتحب حاجة بتحبها
علشان هي احسن حاجة في الدنيا

لا طبعا
بس برده بتحبها



كل سنة وانت طيب
وعيد سعيد
‏قال Unknown
هههههههههه
الاهلى عمهم وحابس دمهم
يعيش ابو كريته
معلش الدورى علينا حق منجيلكش فى فاول
امضاء
اهلاويه متعصبه
‏قال Unknown
ايه ياعم ده
دي بداية
خضيت الواحد
افتكرتك عمات مصيبة
.
.
أتاريك عملت بلوة مسيحة
الزمالك؟؟؟
.
.
ربنا يتوب عليك يابني
ادعي في الأيام الموفترجة دي
يمكن ربنا يكرمك ويعتقك
:)

صحيح

كل سنة وانت طيب يابو السيد
‏قال Unknown
ربنا يتوب عليك زيي انا كنت زيك بس اتعالجت
ههههههههههههههههه

مقدرة احساسك كزملكاوى

بس اقولك على سر

انا حبيت الأهلى وزى غيرى من البنات

علشان اللون الأحمر

يعنى السر مش فى ابو تريكة ولا العيب فى الزمالك
‏قال قطوف
WiLdBiRd
بقى كده تدعى عليا وأنا هعيط انا بكره التعصب الكروي بس مش عارف ابطله المهم إنت نورت المدونه
‏قال قطوف
البرديــــــة المصرية
بس الحال طول اوى
إحنا فى إنتظار تغيره وأنا شادد حيلى لما اتقطع


بجد نورت المدونه
‏قال قطوف
Sharm
بجد إنت عندى فى المدونه انا مش مصدق عينيي
دكتور متنساش
‏قال قطوف
Heart Beat
تعاطفك لوحده مش كفايه
بحب الوحده الوطنيه بين الاهلى والزمالك
تنافس ايه انتم بتضحكم علينا صح انا قليل أما شوفتنا بنغلب

بس بجد شرفت المدونه بزياره الجميله دى
‏قال قطوف
آلام وآمال


والله لو عرف أغير هغير
دا شئ صعب فعلا أنا بحبه بس مش عارف

إنت والله نورتنى بجد وبإذن الله نكون أصدقاء
‏قال قطوف
osama

لك كل تحيه وود

حقكم ماشيه معاكم حلاوه لابتتغلبم ولا حاجه ولابتزعلم على فكره دا حسد مع انه مبيفرقش معاكم بنحسد فيكم بقلنا كتير ومفيش حاجه بتحصل
.ونورتنى يا باشا
‏قال قطوف
اسكندراني اوي

والمصحف أجدع تشبيه دا صنف بس صعب انك تبطله فى ه منه ناس دماغها فوق زى الجنب التانى وناس دمغها فى الارض زينا


نورتنى
‏قال قطوف
el_assel

حبيبى
والله بحبه فوق متتخيل بس أنا تعبت انا كنت بحب الزماك والاهلى واخد الدوري سبع سنين بس كنت بتمتع بحب اتفرج على المتشات بس الوقتى انا بيتحرق دمى

نورتنى ياغالى
‏قال قطوف
لماضة

لماضه عندى انا مش مصدق عنيني
وجاى شمتانه حقهاماهى مش بتشجع فريق حزين زينا
بس هيجلكم يوم والوح ترجع
والله انا حاسس ان روحنا اللى هتطلع

نورتينا يا غاليه
‏قال قطوف
أنونيمس
عمى وعم عيالى

عقلك ميروحش لبعيد أنا كويس والحمد لله زملكاوى آه بس الحاجه التانيه لا

كل سنه وانت طيب يا برنس
‏قال قطوف
EmY

يا بختك أنا بحسدك
أنا عملت ريجيم نزلت فيه 30 كجم بس معرفتش أغير هويتى



نورت المدونه بالزياره الرقيقه
‏قال قطوف
تائهة فى أرض الأحلام

أنا حبيت الزمالك زى غيرى من الولاد عشان اللون الابيض مش عشان بتغلب
‏قال l0ma
هههههههههههههههههههههه معلش يا سى السيد اهو كلة تكفير ذنوب
بس انا واللة فى الاول فكرتك عملت مصيبة ولا حاجة يلا حصل خير
‏قال el_assel
كل سنـة وانت طيبة
وعـــيد سعيـــد
‏قال sahr
كل سنة وانت طيب
عيد سعيد
‏قال مشروع انسان
ابو كريته عامل شغل كبييير :)
يا راجل خضتينى لما قلت مشكلة ومصيبة
قلت اول زيارة تبقى بمصيبة
ومع العيد كمان
مكنتش عارف اواسيك ولا اعيد عليك
بس بسيطة ومحلولة باذن الله
شوفلك فريق كده يفرحك يا بنى حتى فى الترفيه هيبقى فيه هم
ماله سكة حديد سوهاج
‏قال بنات افكارى
السلام عليكم
لا حول ولا قوة الا بالله
والله ماعارفة اقول لحضرتك ايه
عموما كل سنة وانت طيب ونصيحة
لاتغير ولا تتمسك ولا تتعصب
صحتك بالدنيا
وشرفتنا بالزيارة يارب ماتتقطعش
والا هادعي ربنا يقلل اجوان الزمالك
ويدي الصحة للاهلي ويخليلهم
ابوا كريتة يارب
السلام عليكم
‏قال am i kind
كل سنة وانت بالف خير
وكل اللي بتحبهم بخير
والزمالك كمان بخير يلا بقي
هاعمل ايه
اناالسلام عليكم
سي السيد حبيبي
كلنا هذا الرجل
انا عندي نفس مشكلتك يا ابو السيد
بس ان عزائي الوحيد ان العار علينا كلنا
يعني مفيش في وسطنا حد احمر
كلنا اسمعلاوية وبلدنا اسماعلية
ولا يهمك يا صحبي
ارفع راسك
اكيد اللي ميتسماش هيجله يوم ويقع
والحسد والنق هيحوأ فيه إن شاء الله

منه لله اللي كان السبب
مقالات تهمك
التنقل السريع