القائمة الرئيسية

الصفحات

gone with the wind

متفهمونيش غلط سى السيد مبيدورش على حبيب تاه منه دى بكل بساطه حبيبته؟؟>أمينه مستقبلا< بعدما رأته فقد 35 كجم من وزنه بعد نجاحه فى تنفيذ أقصى انواع الرجيم وتقوله انا ما اقولتلكش كده
حبايبى المدونين ما هو سى السيد برده حساس افضل زى ماكنت ازاى وحبيبتى <أمينه مستقبلا< مساكنى شفت تامر حسنى وشقاوته أه ولا شفت السقا وحركاته طب أنا راضى حكمكم حبيبتى >أمينه مستقبلا< بككلامها حسيستنى ان أنا سي السيد اشطا
ايوة عملته عشان خاطرك وعشان خاطر اصحابى واحد خفيف يقول لصاحبه الشمس مطلعتش النهارده ليه يرد يقوله سي السيد ناشر قميصه والظريف التانى خمسه يا كابتن الجدار قديم وعشان كل ده عملت رجيم متسألش جبت العزيمه منين منا سي السيد وعلى أنغام الدنيا ريشه فى هوا بدأت رحلة النجاح وكنت فاكر انى هاهرب من التعليقات السخيفه
ولكن سي السيد انصدم با مدونين
هرب لتعليقات اسخف خفيف يقول لصاحبه سي السيد بيلعب كمال عظام ولا ايه ولا تسمع مصمصة الشفايف خبط الايدين على بعض وأسمع همس كلام ناس والقط منه 57357 ورد بسخريه تعاطفك مش كفايه الناس شككتنى ان انا عيان ولازم اكشف اشعه على المعده والكبد وقال الكلى اتحركت من مكانها يا سلام شوية تحاليل على رسم قلب تخيلم سي السيد بياخد علاج انيميا واله باخد علاج انيميا ما هو دوام الحال من المحال
رحلة النجاح شكلها خدت كرسى فى الكلب وراحت الحبيبه مع بعض كلمات الرثاء والسخريه قالتى انا فى كلية طب ومحتاجه هيكل عظمى انا كان نفسي اخف وزنى موش ابقى لوحدي


انا الواقتى بكتب مذكرات الرجل الذى فقد نصه

الله يرحمك يا عم نجيب محفوظ مت قبل ما تشوف البهدله الى وريتها لى سي السيد
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

‏قال ما علينا
بصراحة
انت ما خلفتش رجالة يا سي السيد

فين رجالتك وازاي سايبين كل التريقة دي نازلة على طربوش سي السيد

وبعدين سي السيد عمره ما عمل حاجة علشان خاطر امينة

امينة كانت دايما هي اللي بتدور على خاطره

وبعدين انا اللي ههاقولك

مهما تعمل عمرك ما هاترضي اللي حواليك

يبقى اهم حاجة انت تكون راضي

المهم امينة اللي جواك

نفسك
ما انت لازم تحب نفسك قبل اي حاجة
وشوفها مرتاحة في ايه واعمله

اديك تخين متريقين
رفيع متريقين

ياسي السيد
عيش نفسك

هاتعيش للناس
تبقى انت مش عايش

مالهم التخان
مش بشر

اديك رفعت وبعت وزنك
اللي اكيد كان عشرة عمر


لالالالالا
بقولك ايه

كل كدا حاول ترجع زي زمان

وطبعا انت فقدت الوزن دا كله
في فترة قليلة

طالما ادى للاعراض الحالية
من تاثير على الكليتين وصحتك عامة


حاسة اني عمالة ارغي والك كتير
وبلدياتك مش هايعتقوني

بس ولا بيهمني
انا بحب الرغي



المهم الف سلامة
ويارب تسترد صحتك كاملة

وطلع اراء الناس من حساياتك
واللي يتريق عليك بكلمة

ردها له بعشرة
والجزاء من جنس العمل
والبادي اظلم
‏قال ما علينا
وبعدين امينة مستقبلا

ما كانتش شايفاك من البداية

علشان تقعد تنبط عليك كدا


لالا
شوفلك امينة مستقبلا
تاخدك كدا كلك على بعضك
فكر وقلب ووزن
بعد ما ترجعه طبعا

او بانيميا كدا لو فضلت بيها


سلامي لك

ومفيش سلام لأمينة
‏قال dr.Roufy
ههههههه
بجد بوست جمييييييييل
ومبروك الرشاقة ياسي السيد
بس مش لدرجة.. اتبرع ولو بجنيه يعني
ان شاء الله بكرة طبيخ الست أمينه
يرجع لك ما ذهب مع الريح
تحياتي
‏قال شقاوة شعب
حلوة قوى كتاباتك الساخرة يا سيى السيد

انا بصراحة وانا بكتب كلمة سيى السيد دى حاسة بالدونية ولازم دلوقتى انادى بحقوق المرأة قصدى حقوق امينة اللى ماحدش نصرها لا وقف جمبها

يالا ومبروك الريجيم
‏قال خيرالدين
والله يا عم وعم عيالى
انت زى القمر من غير اى حاجه
وانا بالرغم انى متضايق من حكاية الرجيم دى
ومصر انى عمرى ما هاعمله
على الرغم من انى فى امس الحاجه له
بس دى حريتك الشخصيه
وسيبك من التعليقات على نتيجة الرجيم
مش قبل كده كانوا بيعلقوا برضه
‏قال Unknown
يا حرام

والله صعبت عليا يا سى السيد بجد
ومش عارفة اعمل اية اقلك ابعت ايميل لنجيب محفوظ يمكن يعملك حاجة
‏قال ta5areef
كل اللى مزعلنى انك بمجرد نجاحك فى الريجيم خرجت من الحزب بعد ماكنت قربت توصل لرئاسته بس يلا مفيش نصيب
‏قال أبوسويلم
يا برنس انت زى العسل برجيم او من غير رجيم
هو صحيح انا زعلان منك بسبب الرجيم لانه كان قاسى جدا لكن بسيطة باذن الله
وصحيح ان أمينة كانت عاوزة لكن انت اللى ما أخدتش بالك وملحوقة ده مفيش أكتر منهم فى البلد
سلام
‏قال قطوف
استاذة/ما علينا
سيبك منهم دخولك المدونه هو شرف لى والله متتخيليش قمة سعادتى لما بقرأ تعليقاتك مش عندى لا كل المدونات
فعلا انا هبدأ اعيش لنفسى لأنك متتخيليش مقدار العذاب من التعب الى جرالى من عملية الجيم وفعلا كانت رحلة علاج جامدةتعبت فيها بالاضافه لتعب فراق ست أمينه
‏قال Unknown
لا ماعندهمش حق يتريقوا
حتي لو بهزار مش ذوق ده يعني يتريقوا

بص تخنت خسيت اللي جوا الجسم التخين واللي جوا الجسم الرفيع هو أنت برده
والأهم من اللي برا اللي جوا

وماتزعلش ان شاء الله قريب هتلاقي أحسن أمينة في الدنيا اللي تقبلك بكل الأحوال تخين بقا رفيع مايهمهاش ماهي عاوزة اللي جوا وبس
‏قال دكتور كسلان
الظاهر ان الاية اتقلبت
بقيت انت اللى بتسمع كلام امينة
لحد ما عملت رجيم قاسى
والسوارس صدمتك يا سى السيد

وبعدين انت كنت الاول زى العسل
لازم يعنى تسمع كلامها
اشرب بقى يا معلم
‏قال klmat
شوف ياسى السيد
الموضوع مش بالوزن
مش بالكيلو
بس ماشاء الله عليك
وعلى قوه ارادتك ووصولك للرشاقه
طبعا مش سى السيد
بس اهم حاجه تحافظ على صحتك
اللى بيحبك
يحبك زى مانت تخين ولا رفيع
اكم ناس مسمسمين ومنمنمين
وماتقدرش تقعد معاهم
من هيافتهم او سوء اخلاقهم
وبعدين لو امينه حاتقولك
تامر حسنى وعمر دياب
قولها ماتنسيش ياروحى
نانسى عجرم وهيفاء وهبى
الموضوع مش شكل
توافق وتكافىء وتلاقى ارواح
مع بعض
اما اللى بيتريقوا
دول لايستحقوا ان تعطيهم اهميه
دى غيره
اسلوبك رائع ومدونتك جميله
تحياتى وسلامى لك
وامينه لأ لحد ماتتعدل
‏قال Doba
لالالالالالالالالالالا انا شايفة سى السيد مهزوز كده مينفعشى - قوم يا بنى اشخط فيهم وعرفهم انت مين

اخشوشن شوية يا بنى كده - اينعم الرشاقة حلوة ومطلوبة وصية بس مش لدرجة انك توصل للأنيميا - الاعتدال مطلوب برده

ثم اللى تبقى معاك وانت متختخ وتسيبك وانت مرفع - تبقى عجبها تامر حسنى جاهز - او كان عجبها التختخة بس مبتقولشى اللى فقلبها

كون كما انت ولا تكن كما يريدونك ان تكون

ان استطعت ان ترضى بعض الناس بعض الوقت فلن تسطتيع ارضاء كل الناس كل الوقت

تحياتى على مدونة عسولة وجميلة ودمها خفيف -- هبة
‏قال قطوف
dr.roufy
دكتوره الله يبارك فيك ممكن استشاره لو سمحت فيه أكل غير العسل الاسود للانيميا انا بكره العسل الاسود
‏قال قطوف
شقاوة شعب

حقوق ايه حرام عليكم انا الى بطالب بحقوقى

نورت المدونه ياريت تتكرر الزياره
‏قال قطوف
أيويه

مايصعبش عليك غالى
وصلم نت هناك ولا قولك انا هاشوف حد رايح وابعت معاه شريط وجواب
‏قال قطوف
fanan fa2eer
انا كنت فى انتظار تعليقك من زمان بجد
يا جماعه والله الى نعرض للضغوط دى لازم كان يعمل زى
بس بجد نورت المدونه
‏قال قطوف
استاذة//كلمات
صدقينى والله انا فغلا كانت ضغوط شديده بصرف النظر عن الى كنت بحبها الاراده كانت نتيجة ضغط عشان كده نزلت 35كجم فى شهر ونص
اما بخصوص امينه هى غلطتى انا كنت محسسها انها ولا نانسى عجرم لغاية لمل حصل الى حصل

متتأخريش على زيارة المدونه كتير كده المدونه من غيركم لاتساوى شئ
سلام
‏قال قطوف
doba
استاذه هبه انا كنت كل مبرفع بخاف اكل لتخن لغاية لما جرى الى جرى زياره مش عاوزه تكون الاخيره عاوزين طلتك دى على طول
ممكن اضيف مدونتك عندى
‏قال قطوف
e7na

قلتلك اعمل الرجيم معايا فاتك اختفيت الوقتى وعملت كل الى نفسك فيه سلام يا معلم
ابو سويلم
انت الى عسل بالنسبه لامينه على رأيك
تخاريف دكتور
الحزب اعضائه بيكترم متخافش لازم يبقى فيه معارضه
دكتور كسلان
مش انا سمعت الكلام وبقيت رفيع غيرى بقى
‏قال dr.Roufy
.شوف ياسيدي
أنا مش هاخبي عليك
أحسن حاجة لعلاج الأنيميا هي
..

اللحمة ثم اللحمة..ثم اللحمة

اي والله..وربنا معاك بقى

ولو ان فيه حل أسهل
ممكن تاكل من العيش بتاعنا الى كله مسامير
واهو كلللللللله حديد ياسيدي

وألف سلامة عليك من الأنيميات كلها
ان شالله الانجليز
‏قال Doba
طبعا طبعا تقدر تضيف مدونتى عندى
كان نفسى اعمل زيك بس مليش فى التكنولوجيا ومليش نفس اتعلمها

تحياتى
هبة
‏قال Doba
يا أهالى البلوجات الكرام
طم ططم طم طم

أسمعوا وأعوووووووووووو
لقد قمنا بنشر الفصل الجديد - للقصة المجنونة والجوهرة المدفونة - كشف المستور - وعلى الحاضر أنه يعلم الغايب بحضور المدونة لقراءة القصة وكتابة التعليق - وعلى كل زاير انه ميدخلشى الا برجله اليمين ويجيبلى حاجة حلوة قوى فى ايديه

يا اهالى البلوجات الكرام
مستنياكم كلكم

تعالوووو زوروووووونا
باى باى
دوبه
‏قال Abeer
بحاول افهم يا سي السيد
بس اللي فهمته ان حضرتك عملت ريجيم علشان خاطر امينة
مبروك عليك الريجيم
بس كان لازم تكون عايز تعمل كدا علشان انت عايز تعمل كدا
بحس شوية ان الحاجات ديه حتى لو كانت خارجية بس هي الشئ الوحيد اللي بيوصف الشخصية
زي الشباك اللي بنبص منه علشان نعرف اللي جوا

يلا ما علينا ..
متعذبش نفسك وكل اللي نفسك فيه
:)
بصراحة ومن غير زعل انت اللى كسبان كل امينة دلوقتى عايزة سى السيد بتاعها تفصيل يعنى لو تخين عيزاه يخس ولو رفيع عيزاه يتخن شويه محدش عارف هم عايزين ايه بالظبط احسن حاجة انك تكبر دماغك وتعيش مع نفسك بلا امينة بلا وجع دماغ مش كده ولا ايه
السندباد المصرى
‏قال بتاع العسل
ازيك يا سى السيد

بص يا سيدى
العسل الاسود عمرة ما هيعملك حاجة

تعالى عندى وانا اجيبلك شوية عسل ابيض

وباذن الله تروح الانميا دى خالص

اوك
not for free
‏قال قطوف
dr.roufy

الف شكر يا دوك
أشوفك وزيرة لصحه يا رب
بس أنا شايف لانيميا احسن البديل صعبه
‏قال قطوف
د.عبير

شكرا على الزياره الجميله انا كنت فى انتظار هذه الزياره بس بجد نورت المدونه
‏قال قطوف
سندباد

اهلا يا عم مبروك
‏قال قطوف
بتاع العسل

ياااه انت كنت فين
‏قال بتاع العسل
بعد السلام

انت لسة مضفتنيش عندك ولا ايه

كدا مش هتاخد عسل

والمشكله الى شكلها مش حتتحل
لان النت مقطعش لحد دلوفتى

يعنى هنفضل زى ما احنا

اوك

سلام
‏قال WiLdBiRd
الراجل الذى فقد نصه

:)

لا حلوة دى

وبعدين غريبة فعلا

انا موافقة على رجوع سى السيد لو كان بيسمع الكلام ومطيع كده

:)
‏قال قطوف
wild bird

مفيش سى السيد مطيعلانه كده ميبقاش سي السيد
وشكرا على زيارة الدونه واتمنى متكونش الاخيرة
‏قال Abeer
انا داخلة مخصوص اقول ان العود اللي في اول الاغنية رائع بجد

:)
‏قال Noony
سي السيد
أول مرة اجي..بس بجد أسلوبك حلو أوي
بسيط وفي المتين :)
بجد أنا بغبطك...ما شاء الله لا قوة إلا بالله...طيب هاتلي نص العزيمة اللي عندك أو قولي جبتها من فين عشان أشتري حبة
:)
الأنيميا مالهاش دعوة بالتخن والرفع...ديمجرد سوء تغذية...يعني خد بالك بقى من أكلك وانت إن شاء الله تبقى كويس أوي
أمينة دي غلبانة معاك أوي...مش عارفة تعمل معاك إيه ولا إيه...انت مش مريحها ولا مخليها ترتاح
أقولك...البني آدم مش هيعرف يريح غيره غير لما يبقى هو مرتاح مع نفسه الأول
ريح غنت نفسك وملكش دعوة بغيرك
وأنا شخصياً مبدأي في الحياة ألبس اللي يريحني وآكل اللي يعجبني واللي مش عاجبه ميبصش :)
يشرفني إنك تضيف مجونتي طبعاً
ويا ريت متقطعش زيارتك ليا

:)
نوني
‏قال حواء
اهلا يا سى السيد شرفنى وجودك عندى وضيف مدونتى زى ما انت عايز مفيش الى مشاكل .. اما التعليق بقى على كتاباتك حيكون فى زيارة تانية على رواقة .. تحياتى
‏قال Ert3ashat
هههههههههه
دمك خفيف اويييييييييييييي

هههههه
والله لسه بضحك

بس فايه كده لتختفي
‏قال قطوف
MOONY
الى شاف الى انا شوفت العزيمه
هجيله لوحده
نورت المدونه متكونش الزياره الاخيره
‏قال قطوف
bosycat
ايه التقل ده
فين التعليقات
متعتبرش زياره مستنى الزياره التانيه
شكرا على اذنك
‏قال قطوف
ارتعشات





شكرا
‏قال kafrawy
انا مجبتش رجالة يا امينة

ماليش فية يا سي السيد



هو دة اخرتها يا محترم
‏قال قطوف
خفيف يا................


ولا بلاش
مقالات تهمك
التنقل السريع